2008. április 14.

Készülődés

Alig több, mint egy hét van hátra, szépen alakulgat a csomagom, talán jövő hét elejére már meglesz mindenem, ami a listámon most szerepel. Aztán elképzelhető, hogy a következő forduló a "mit ne vigyek" lesz... Egy biztos, a Super8-as kamerám jön!

Holnap délelőtt már nálam lesz minden vízálló cucc, remélem délután esni fog, rögtön ki is próbálom, föl is avatom őket. Egy-egy darab tömege néha aggasztó, de amíg nincs minden együtt, nem f*sunk... Néha olyan érzésem van, hogy kissé túltervezem az utat (napelemes akkutöltő, esőnadrág, fejlámpa, külső billentyűzet a PDA-hoz stb.), de majd kiderül.

Más: ma kicsit teszteltem a WiFihez jutás lehetőségeit.

Tegnap a Hotspotter-on kinéztem egy szabad hotspotot Szekszárdon (Menta Bár Kávézó és Koktélbár), és a reggeli napsütésben (az egyébként zárva levő hely előtt), egy padon üldögélve letöltöttem a leveleimet, amikre szükségem volt hogy tudjam az ügyeim intézni.

Baján szórakozásból megpróbáltam megkeresni egy közeli FON-spot-ot. Nem sikerült. Délután pedig Szeged belvárosában próbálkoztam egy másikkal. Köszönöm priorit-nak, hogy ott volt és üzemelt. Sikerült megnéznem a menetrendet. :)

Az útikönyvről a tovább után.

Szomorú hír, hogy a Jacobeo.net-ről rendelt útikönyvem nagyon nem akar megérkezni. A szerzőtől/kiadótól annyi segítséget sikerült kicsikarnom, hogy "már meg kellett volna érkezzen" és "mindig megérkeznek". Nem biztos, hogy a Magyar Posta a ludas, de mostanában nagyon sok van már a rovásukon. Nem igazán kedvelem a céget. Egyelőre úgy néz ki, útikönyv nélkül vágok neki.

Még egy apróság, a wikiloc-on lehet csoportosítani utakat, ezt eddig nem tudtam. Íme egy példa, egy biciklis kolléga járta nagyjából ugyanazt, mint amit én fogok. Vigyázat, kicsit erőforrásigényes!